Gildia Lightning

Forum Gildii Lightning w Metin2PL (Monastyr)

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie


#1 21-07-2010 21:16:19

zakazanaa

Gość

IS

Item shop - czyli jak wykorzystać Smocze Monety
Co to Itemshop ? Jest to miejsce gdzie możemy kupić różne rzeczy, dzięki którym nasza postać będzie silniejsza, lepsza. Jest tu wiele gadżetów, dzięki którym szybciej wydropimy wymarzony rib, wbijemy lvl szybciej niż inni, oraz będziemy mieli itemy których inni będą nam zazdrościć! W Itemshopie zakupów dokonujemy za Smocze Monety.
Smocze Monety ?! Cóż to ? - Wbrew pozorom jest to najpotężniejsza rzecz w tej grze. By je zdobyć musimy wysłać sms, bądź kupić je inną drogą jak na przykład przelewem. Obecenie jest obłsugiwanych wiele form płatności, oczywiście SMS jest najmniej opłacalną formą płacenia za monety. Dużo lepiej jest zamawiać je przelewem, kartą kredytową.
Co dają smocze monety? Dają nam możliwość kupowania rzeczy w Itemshopie - każda rzecz w IS ma swoją cenę. Są tutaj rzeczy niezastąpione i te mniej przydatne. Warto napewno kupować Pierścień Doświadczenia, zwłaszcza na wyższych poziomach. Dobrą rzeczą jest również Rękawica Złodzieja, która zwiększa szanse na wypanięcie dobrego itemu z potwora. Inną przydatną rzeczą jest Trzecia ręka - dzięki niej nie musimy się męczyć z podnoszeniem yang z mordowanych potworów.

Metin2 jest z założenia darmową grą ( free2play ) lecz jak sami zobaczycie po bogatej ofercie IS: Masz kase - jesteś dobry.
[/align]

1. - Atak Boga smoków 1 Szt - 299 Smoczych Znaków
Zwiększa obrażenie jakie zadajesz podczas walki o 12-15% przez 30 min. Podnosi wartość ataku fizycznego oraz umiejętności.

2. - Błogosław. Boga smoków 10 Szt 29 SM
Chroni Cię od utraty punktów doświadczenia podczas Twojej kolejnej śmierci. Gdy użyjemy tej monety, przy użyciu Rozpocznij tutaj nie tracimy doświadczenia. Moneta działa tylko przy zabiciu przez potwora (w pojedynkach pvp nie zniknie). Nie zawsze znika, ponieważ możemy dostać błogosławieństwo boga smoków wynikające z postaci, dopiero gdy tego błogosławieństa nie otrzymamy, moneta się zużyje.

3. - Błogosławieństwo Magii 1 Szt 15 SM
Dzięki temu błogosławieństwa nasze punkty PE zostają natychmiastowo uzupełnione do 100%. Jest ono jednorazowe.

4. - Błogosławieństwo Smoka 1 Szt 20 SM
Gdy zostanie użyte, przywróci 100% PE oraz 100% PŻ natychmiastowo. Działa jednorazowo.

5. - Błogosławieństwo Życia 1 Szt 15 SM
Błogosławieństwo, które natychmiastowo odnawia 100% twoich Punktów Życia. Po użyciu znika.

6. - Bransoleta Harmonii 1 Szt 21 SM
Zmniejsza na 3 godziny siłę ataku stworzeń atakujących postać, jeśli jest noszona przez jednego z małżonków. Działa na oboje małżonków.


7. - Bransoleta Miłości 1 Szt 21 SM
Zwiększa na 3 godziny obojgu graczom ilość zdobywanych w walce PD, jeśli jest noszona przez jednego z małżonków.

8. - Buty Wiatru 1 Szt 59 SM
Gdy je posiadasz Twoja szybkość poruszania się zostaje zwiększona o 30. Zużywają się jedynie gdy są założone ( aktywne ).

9. - Dłoń Krytyka 1 Szt - 420 Smoczych Znaków
Podnosi szansę na zadanie krytycznego trafienia podczas walki o 20% przez 10 min. Jest to item dostępny jedynie za Smocze znaki.

10. - Dłoń Przebicia 1 Szt - 480 Smoczych Znaków
Podnosi szansę na przeszywające trafienie o 20% przez 10 min. Jest to rzecz dostępna jedynie za Smocze znaki.

11. - Inteligencja Boga Smoków 1 Szt - 240 Smoczych Znaków
Zwiększa twój maksimum PE o 20% przez 30 min. Jest to rzecz dostępna jedynie za Smocze znaki.

11. - Kamień Poprawy Szybkości 10 Szt 35 SM
Zwiększają Twoją szybkość o 60 przez 30 minut. Nie można go mieszać z innymi fioletowymi miksturami.

12. - Kolczyki Harmonii 1 Szt 21 SM
Zwiększają na 3 godziny obojgu graczom szanse zadania przeszywającego ciosu w walce, jeśli są noszone przez jednego z małżonków. Działa dla obojga graczy.

13. - Kolczyki Miłości 1 Szt 21 SM
Zwiększają na 3 godziny szanse obojgu graczy na zadanie ciosu krytycznego w walce, jeśli są noszone przez jednego z małżonków. Działa dla obojga graczy.

14. - Księga Lidera 1 Szt 29 SM
Jak długo lider grupy posiada tą książkę wszyscy członkowie grupy otrzymują o 30 % więcej doświadczenia przez 3 godziny. Gdy lider jest poza zasięgiem party, wtedy party nie otrzymuje żadnego bonusu. Lider Party musi być online.

15. - Księga Obróbki kamienia 1 Szt 29 SM
Usuwa wszystkie pęknięte kamienie ze wszystkich wersji przedmiotów. Jedna księga wystarcza na usunięcie pękniętych kamieni z jednej rzeczy, po użyciu znika. Wszystkie pomyślnie wsadzone kamienie zostają w broni.

16. - Magiczny Metal 1 Szt - 750 Smoczych Znaków
Służy on do wytworzenia Zwoju Smoka, który ma 10% więcej szans na pomyślne ulepszenie. Do wytworzenia zwoju potrzebny jest jeden Magiczny Metal oraz zwój błogosławieństwa.

17. - Maska Uczuć 15 Dni - 26 SM, 30 dni - 48 SM
Dzięki niej możemy tańczyć, okazywać uczucia innym graczom.

18. - Mikstura Szybkości +10 10 Szt 33 SM
Zwiększa szybkość Twojego ataku o 10 % przez 30 minut. Nie można mieszać z innymi Zielonymi Miksturami.

19. - Mikstura Szybkości +15 5 Szt 19 SM
Zwiększa szybkość Twojego ataku o 15 % przez 30 minut.

20. - Naszyjnik Harmonii 1 Szt 21 SM
Zwiększa obronę w walce przez 3 godziny dla obydwu postaci, jeśli jest noszony przez jednego z małżonków.

21. - Naszyjnik Miłości 1 Szt 21 SM
Zwiększa siłę ataku w walce przez 3 godziny dla obydwu postaci, jeśli jest noszony przez jednego z małżonków.

22. - Obrona Boga Smoków 1 Szt - 299 Smoczych Znaków
Zmniejsza obrażenia jakie otrzymujesz podczas walki o 12-15% przez 30 min. Jest to przedmiot dostępny jedynie za Smocze znaki.

23. - Olejek Wygnania 1 Szt 111 SM + 500k w grze
Przedmiot ten umożliwia przeniesienie postaci do innego Królestwa.
Uwaga: za zmianę Królestwa pobierana jest opłata w wysokości 500 000 Yang.
Postacie po ślubie (będące aktualnie w związku) nie mogą zmienić Królestwa.
Postacie będące w gildiach również nie mogą zmienić królestwa.

24. - Peleryna Męstwa 50 Szt 49 SM
Zwabia wszystkie potwory z okolicy. 1 użycie powoduje zniknięcie 1 peleryny. Nie da się ich już przekazywać/sprzedawać.

25. - Pierścień doświadczenia 7 dni - 61 SM, 15 dni - 114 SM, 30 dni - 199 SM
Zwiększa ilość otrzymywanego doświadczenia o 50%. Pierścień doświadczenia można wykupić na pewien okres czasu - 7,15 bądź 30 dni. Gdy zostanie kupiony pokazuje się nam ikonka w lewym górnym rogu okna gry. Można z nim łączyć Księgę lidera, Pierścienie doświadczenia z metinów.

26. - Pierścień języków 7 dni - 7 dni - 15 SM, 15 dni - 29 SM, 30 dni - 49 SM
Umożliwia nam on komunikację z członkami pozostałych 2 królestw. Może być wykupiona na 7,15 lub 30 dni. W odróżnieniu od pierścienia języka ze szkatułki wodza orków tutaj czas spada nawet gdy jest zdjęty.

27. - Pierścien Zastępstwa 1 Szt 79 SM
Pozwala liderowi gildi przekazać całkowitą władzę na gildią innemu członkowi gildi.

28. - Pióro Ptaka Miłości 7 dni - 12 SM, 15 dni - 22 SM, 30 dni - 40 SM
Zwiększa dwukrotnie szybkość rośnięcia punktów miłości. Może zostać wykupione na 7,15 lub 30 dni. Jego aktywność jest symbolizowana przez symbol w lewym górnym rogu.

29. - Powiększony Skład 7 dni - 13 SM, 15 dni- 24 SM, 30 dni - 45 SM
Dzięki niemu powierzchnia, którą możemy używać na Dozorcy wzrasta trzykrotnie. W chwili kupienia bonusu otrzymujemy dwa dodatkowe okna po 45 kratek każde. Powiększony skład można wykupić na 7,15 bądź 30 dni. Jeżeli dodatkowy skład się skończy pozostałe 2 pola zostają wyłączone, lecz gdy wykupimy go ponownie, będziemy mieć znów dostęp do itemów, które tam zostały.

30. - Przepustka 1 Szt 9 SM, 25 Szt - 69 SM
Pozwala nam ona na dostanie się do 2 piętra w lochu pająków. Po przejściu na 2 poziom lochu jedna przepustka znika, gdy opuścimy loch będziemy musieli dać strażnikowi kolejną przepustkę ( 1 przepustka = 1 wejście ). Po daniu "rozpocznij w miescie" przenosi nas na początek 2 lochu, a aby z niego wyjść podchodzimy do strażnika który znajduje się na jego początku i klika sie na niego. Można kupić jedną bądź 25 naraz, 25 jest oczywiście tańsze. ( sm/przepustka )

31. - Rada Pustelnika 1 Szt 599 Smoczych Znaków
Podnosi szansę pomyślnej nauki umiejętność w następnej książce o 2,5. Działa jedynie przy pierwszej książce, która przeczytamy po włączeniu rady. Książka ta jest dostępna jedynie za Smocze Znaki.

32. - Rękawica Złodzieja 7 dni - 32 SM, 15 dni- 51 SM, 30 dni - 89 SM
Podwajają szansę zdobycia przedmiotu przez 7,15 bądź 30 dni. Jej aktywność można zobaczyć w lewym górnym rogu okna gry. Rękawica złodzieja nie daje zawsze podwójnego dropu tj. zamiast jednego zęba orka nie wypadną nam 2, jedynie częściej możemy je wydropić.

33. - Rybie wnętrzności 7 dni - 18 SM, 15 dni- 30 SM, 30 dni - 42 SM
Szansa schwytania rzadkiej ryby zostanie podwojona przez 7,15 bądź 30 dni. W praktyce raczej nie widać różnicy, czasem jest nawet gorzej niz Rybich wnętrzności.

34. - Szczęśliwa Złota Moneta 7 dni - 36 SM, 15 dni- 62 SM, 30 dni - 86 SM
Szansa znalezienia Yang zostanie podwojona przez 7,15 bądź 30 dni. Gdy jest aktywna cześciej wypadają tzn "górki yang" : z 1 potwora wypada kilkanaście kupek yang które mają prawie maksymalne wartości (jeżeli np. z demona wypada 2 kupki yang to w sumie wypada z niego po 600 yang, gdy zabijemy demona i otrzymamy bonus, wypadnie kilkanaście kupek po 600)

35. - Szpula Jedwabiu 1 Szt 9 SM
Pozwala nam otwierać sklep przez 10 dnia bez żadnych kosztów. W przeciwieństwie do tobołu, Szpula Jedwabiu nie znika do póki nie skończy się jej czas. Sklepu nie ma gdy nasza postać jest wylogowana ( działa na tej samej zasadzie co zwykły tobół, tyle że nie znika.)

36. - 3 Ręka 7 dni - 13 SM, 15 dni- 24 SM, 30 dni - 45 SM
Zbiera za nas yang z potworów które zabiliśmy. Nie działa na tzw. "górki yang".Nie zbiera także yangów które wcześniej leżały na ziemi. Można ją wykupić na 7,15 bądź 30 dni.

37. - Wino z kwiatu brzoskwini 1 Szt 10 SM
Uzupełnia ono nasze Punkty życia natychmiastowo o 500 pkt.

38. - Wykrywacz Kamieni Metin 1 Szt 79 SM
Ukazuje nam on kierunek oraz odległość do najbliższego metina. Kierunek strzałki symbolizuje kierunek w którym należy jechać, zaś intensywność jej koloru pokazuje odległość. Strzałka ukazuje się na kilka sekund, nie ma gwarancji że metin ten nie jest bity już przez kogoś, zdarzało się również że metina tam nie było.

39. - Wzmocnienie Przedmiotu 1 Szt 99 SM
Dodaje bonus do jednego z twoich przedmiotów, maksymalna ilość bonusów to 4. Dodawanie bonusu może się nie udać. Przy wkładaniu 1 bonusu szansa powodzenia jest 100%. Przy 2 bonusie wynosi ona 75%. Przy 3 wynosi ona 50%, zaś przy 4 równe 25%. Na wkładanie bonusów wpływa szczęście postaci.

40. - Wzmocnienie przedmiotu paczka bonusowa 3+1 1 Szt 299 SM
Jest to promocja, 1 zwój wzmocnienia przedmiotu gratis, wszystko w pkt 39 odnośi się również do tych przedmiotów.

41. - Zaczarowanie Przedmiotu 1 Szt 59 SM
Usuwa wszystkie bonusy z twojego jednego przedmiotu, po czym dodaje nowe - losowe. Ilość bonusów nie ulega zmianie. Przeważnie nie można dostać dobrych bonusów przy wkładaniu, tym zwojem można je losować co 10 minut. Zwój ten również zmienia średnie w broniach typu fms, rib.

42. - Zaklęcie Modyfikacji 1 Szt 199 SM
Zaklęcie pozwala zmienić płeć twojej postaci.
Informacja: - może być użyte tylko z poziomem 50 lub wyższym.
- poślubieni gracze nie mogą zmieniać swojej płci.
- możesz zmieniać swoją płeć co 3 dni.

43. Zwój Błogosławieństwa. 1 Szt 720 Smoczych Znaków
Pozwala on na ulepszenie przedmiotu bez ryzyka jego straty, w najgorszym wypadku spada + rzeczy.

44. Zwój Cofania Umiejętności 1 Szt 49 SM
Zastosowanie tego przedmiotu umożliwia Tobie ponowne wydanie punktów jednego z talentów.


Tak więc możesz rozwijać postać w innym kierunku. Uwaga : Stracisz
niektóre z punktów, które otrzymałeś za pomocą ksiąg oraz otrzymasz z
powrotem maksymalnie 17 punktów nawet jeśli wydałeś więcej punktów na
talent. Uwaga : nawet gdy zresetujesz tymi zwojami wszystkie punkty umiejętności, nie będziesz mógł zmienić się z mentala w body itp. Gdy w umiejętności, którą chcesz zresetować znajduje się więcej niż 17 punktów to przepadają. Alternatywą dla tego zwoju są Opaski zapomnienia, które odzyskują 1 punkt ( gdy masz np. 19 to uzywając odpowiedniej opaski trzymasz 1 punkt, oraz bedziesz mial 18 pkt w umiejętności.

45. - Zwój Egzorcyzmu 1 Szt 19 SM
Sprawi że będziesz mógł przeczytać kolejne książki, nawet jeżeli już dziś je czytałeś. Szansa na wejście książki po użyciu Zwoju Egzorcyzmu jest jak w przypadku normalnych Ksiąg.

46. - Zwój powrotu 10 Szt 15 SM
Dzięki niemu możemy wrócić do wcześniej zapamiętanych lokalizacji. 1 Kliknięcie na zwój, 2 wysyła nas w zapamiętane miejsce.

47. - Zwój powrotu Statusu 1 Szt 79 SM
Zastosowanie tego przedmiotu umożliwia Tobie ponowne wydanie Twoich punktów statystyk.
Tak więc możesz rozwijać postać w innym kierunku. Ten zwój również nie sprawi że z mentala staniemy się body itd.

48. - Życie Boga smoków 1 Szt 319 Smoczych Znaków
Zwiększa nasze punkty życia o 20% przez 30 minut. Przedmiot ten jest dostępny jedynie za Smocze znaki.

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
badania słuchu lublin, protetyka słuchu program do przerabiania zdjęć Krynica Morska pola namiotowe